Diverse > Link-uri

Trabant electric

<< < (2/4) > >>

victor:

--- Citat din: andrei.cociuba din Octombrie 24, 2012, 04:15:49 pm ---si eu sunt tare curios de proiectul lui Mario. Unde gasesc informatii?


--- Terminare citat ---

Acestea sunt singurele info care le stim noi cei care nu am vazut "LIVE" masina lui Mario

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Premiera-nationala-inventat-Trabant-ul-electric_0_223777818.html

Trabantul electric (made in Romania).mp4

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/trabant-ecologic-la-galati-bateriile-tin-150-de-kilometri.html

andrei.cociuba:
imi cer scuze daca nu intru in detalii dar tre sa merg sa ma culc, ca imi pica ochii.

am citit pe undeva pe forum (sau pe ceva link de pe forum, de  ceva articol, nu mai stiu) despre trabantul lui mario urmatoarele:

a comandat de pe una bucata net kit de conversie cu motor , controller de baterii si pedala de acceleratie cu 1500-2000 euro (pretul exact imi scapa)

a mai comandat un set de baterii cu inca 2000 de euro, si le-a montat/omologat.

nu-i cine stie ce filozofie. eu credeam ca si l-a gandit mai in amanunt singur: ca a cumparat un motor x, si baterii igrec, ca si-a proiectat controllerul.
eu intrebam pentru ca am vazut vreo doua proiecte pe net care isi propuneau sa faca asta mai de la zero, cu mosfeti si microcontrollere.

DAAAR, cred ca daca iti faci tu controllerul nu til mai omologheaza nimeni. oricat de bine il faci. pt ca nu ai acte prin care tu sa dovedesti ca stii sa faci asta intr-un mod in care e sigur (e nasol daca-ti iau foc mosfetii si tu i-ai montat pe bord.)

din cate stiu eu, RAR-ul cere sa fie sasiu cu punti si frane originiale, omologat, dar de controller stie cineva daca poate sa fie home-made?

pushtiu:
     Nu cred ca are treaba RAR-ul cu ce controler iti montezi tu pe masina, mai ales ca il poti pune fain frumos intr-o cutiuta si nu stau aia sa desfaca pe acolo, mai ales ca nici nu cred sa fie oameni asa de specializati in domeniul asta cand iti face omologarea.                                 
     Pe forumul oltcit si pe inca un site am citit despre un inginer, nu mai tin minte exact de unde, care si-a omologat oltcitul electric cu motor luat din remat, bateriile erau ceva sponsorizare caranda daca nu ma insel. Oricum lasase undeva si date de contact, plus site-ul lui propriu in care dadea mai multe informatii cu ce conditii trebuie indeplinite pentru omologare. Zicea ca toata treaba la RAR l-a ajung undeva in jur de 1000 ron.
    O sa caut site-ul si adresa de mail si le postez pentru cei interesati.

alex giani:
Investitia nu cred ca se merita,ma refer la faptul ca mi se pare exagerat de mult pretul,acelui motor electric si bateriile aferente,ca omul a avut bani sa isi faca damblaua si a reusit bravo lui tot respectul,sa produca in masa asa ceva,adica trabanturi electrice,nu cred ca ar putea scoate profit,nu stiu cine ar da banii astia pe un trabant electric asa fabricat acum cel putin 20 de ani.
Cat despre faptul ca nu a mai postat nimic nu a vrut sa ne impartaseasca si noua pentru cultura noastra generala informatii legate de proiestul sau ...na nu stiu ce sa zic nu cred ca era un capat de tara daca posta ceva informatii ...asta e pana atunci tot motorul 2T is the power.

pushtiu:
    Din pacate n-am mai reusit sa editez mesajul de mai sus, dar am gasit si link-ul respectiv, insa nu stiu cat de valabil mai este, dar poti incerca sa ceri mai multe informatii. http://garajelectric.ro/
    Dar cel mai bine ar fii sa ceri informatiile astea direct de la sursa, adica la RAR, sa vezi ce conditii trebuie respectate.

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

[*] Pagina precedentă

Du-te la versiunea completă