Media > Traby fun

Trabant Akrobatika - Maiestrie si Talent

<< < (2/3) > >>

Mortu George:

--- Citat din: victor din Mai 10, 2009, 07:37:36 pm ---am si eu o intrebare...
oare cate trabanturi a stricat sau..de cate ori a reparat masina cu care a invatat pana sa faca asa ceva cu trabantelul galben?
fiti siguri ca nu asta e trabantul cu care a exersat ;))
oricum..tare...bv lui,,,eu unu nu stiu daca as reusi prea repede sa fac asa ceva

--- Terminare citat ---

Se pune roată ajutătoare peste punctul de echilibru. Să zicem că nu se strică... eu vreau să știu altceva. 1) Câți 4 bari au umflat roțile să nu se desprindă de pe jantă. 2) Unde au reușit ei să facă mânăria de a bloca diferențialul față că nu văd cum poate merge mai mult decât inerțial + încă câțiva metri pe 2 roți...? Tare oricum!

remi:
-la desprinderea cauciucului , nu e problema , atat cat baga astia la vulcanizari , nu se va desprinde decat cu masina aia de depresat (eu am incercat acasa asa cum arata in carte, cu , cricul pus pe o scandura , exact langa janta(adica fiind perpendicular le pateralul cauciucului), si nu a vrut nici d-al naibii sa se dezlipeasca de pe janta , se ridica masina dar el nu se desprindea de janta
-cu diferentialul poate l-a sudat , altfel nu avea tractiune pe o roata

Giusto:
Prea tare, oare a invatat schema asta pe un trabant ?

andreiandrei53:

--- Citat din: remi din Iunie 25, 2012, 10:54:07 pm ----la desprinderea cauciucului , nu e problema , atat cat baga astia la vulcanizari , nu se va desprinde decat cu masina aia de depresat (eu am incercat acasa asa cum arata in carte, cu , cricul pus pe o scandura , exact langa janta(adica fiind perpendicular le pateralul cauciucului), si nu a vrut nici d-al naibii sa se dezlipeasca de pe janta , se ridica masina dar el nu se desprindea de janta
-cu diferentialul poate l-a sudat , altfel nu avea tractiune pe o roata

--- Terminare citat ---
cauciucul nu trebuie neaparat sa se desprinda ca sa fie o problema, cand mergi pe o roata flancul oricum se indoaie si ajungi sa rulezi pe el/janta - vezi urmele de pe flancurile anvelopelor cand intrii tare in curbe si ia in considerare ca atunci totusi masina este dreapta.

cu diferentialul...e suficient sa umble la circuitul de frana astfel incat sa ai frana pe roata care ramane in aer si nu trebuie sa te mai complici cu suduri....:)

Mortu George:

--- Citat din: andreiandrei53 din Martie 11, 2013, 04:03:30 pm ---
--- Citat din: remi din Iunie 25, 2012, 10:54:07 pm ----la desprinderea cauciucului , nu e problema , atat cat baga astia la vulcanizari , nu se va desprinde decat cu masina aia de depresat (eu am incercat acasa asa cum arata in carte, cu , cricul pus pe o scandura , exact langa janta(adica fiind perpendicular le pateralul cauciucului), si nu a vrut nici d-al naibii sa se dezlipeasca de pe janta , se ridica masina dar el nu se desprindea de janta
-cu diferentialul poate l-a sudat , altfel nu avea tractiune pe o roata

--- Terminare citat ---
cauciucul nu trebuie neaparat sa se desprinda ca sa fie o problema, cand mergi pe o roata flancul oricum se indoaie si ajungi sa rulezi pe el/janta - vezi urmele de pe flancurile anvelopelor cand intrii tare in curbe si ia in considerare ca atunci totusi masina este dreapta.

cu diferentialul...e suficient sa umble la circuitul de frana astfel incat sa ai frana pe roata care ramane in aer si nu trebuie sa te mai complici cu suduri....:)

--- Terminare citat ---

Să fi pe 2 roți și să pui frână în timp ce acelerezi... cred că au mânărit diferențialul... sau cine știe...

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

[*] Pagina precedentă

Du-te la versiunea completă