Tehnică > General

Reconditionare, restaurare si tot ce intra in a aduce o masina in stadiul de NOU

(1/41) > >>

alex giani:
Deci am mutat discutia aici nu de alta tar vreau sa ma fac auzit pe cat posibil,am sa ii raspund lui dinulescu :masina mea este reconditionata vorbim de reconditionare pentru ca spuneai daca am reconditionat vreodata un trabant.
Mentionez ca trabantul meu este din 1990 cumparata de nou in acelasi an de la vestitele magazine idms,din cauza ca batranul nu a investit in ea mai nimic decat in partea mecanica si atunci cand deja nu mai functiona .Tata nu s-a preocupat niciodata de partea estetica, interioara sau a starii de sanatate si integritate a tablei deoarece acesta nu era pasionat de asa ceva ,cadea bara nu-i nimic o legam cu sarma si tot asa,daca reparatiile erau de amploare prefera sa mearga vreo 2 ani cu autobuzul.
In toti acesti 2 ani masina zacea in aer liber toate anotimpurile deci  va dati seama ,facea si muschi+licheni pe ea ,interiorul era mancat de sobolani ce sa va mai zic..........
In noiembrie 2008 am desfacut-o toata am gasit o grozavie sub duroplasta aproape toate pasajele de tabla ale caroseriei erau mancate,nu doar am grunduit asa cum spune dinulescu sau sa le fi facut cu fibra de sticla precum lucreaza mesteri din ziua de azi.Tinichigiul nu s-a speriat,ba din contra a lucrat foarte migalos toate piesele care lipseau ,din ce te intrebi din ce......? din tabla decapata de 1 mm .Tinichigiul nu a inceput sa maraie ,ca e trabant ,ca e mancat, ca vezi domne tabla de trabant are prea mult carbon si nu mai stiu eu ce vrajeluri deastea.Dupa refacerea caroseriei ,curatarea de rugina si antifonarea au fost facute de mine ,dupa care au fost inlocuite directia ,setul motor complet ,cutia de viteze rulmenti de la roti ,bucsile .Dupa care a urmat vopsirea,schimbarea chederelor de la geamuri,si in final interiorul,a urmat provocarea ce mare itp-ul ,cei de acolo mi-au spus ca masina e in perfecta stare gasind doar dezechilibru la sistemul de franare ,acesta fiind singurul ansamblu la care nu s-a lucrat.Deci prin urmare raspunsul la intrebarea lui dinulescu daca am recondintionat vreodata un trabant este ca da, am reconditionat m-am chinuit 8 luni datorita vremi si a banilor insuficienti ,este o munca asidua insa dragostea si pasiunea pentru aceasta masina m-au determinat sa o duc la bun sfarsit.Am trecut si peste jignirile si ironiile celor din jur si peste dezaprobarea tatalui cu care am avut o cearta pe tema asta ca investesc banii aiurea insa la sfarsit dupa ce am terminat-o. i-am demonstrat ca el sa inselat nu eu,radeau toti de mine ca nu voi reusi sa mai fac masina din ea, insa la sfarsit si-au retras cuvintele ,ce nu stie dinulescu insa e ca se poate reconditiona si chiar restaura deoarece el din cate stiu doar a dezmembrat trabanturi si le-a dus la remat ,nu te supara pe mine dar cand vorbesc vorbesc din proprie experienta.

victor:
ms alex de intelegere ;)

Viorel Balmez:
Nici eu nu am observat ca ar fi o tabla mai speciala. Si eu am trecut cu unul din ele prin putina sudura. La mine (nu prea mi-a placut), nu a sudat continuu profilele. O fi bine, o fi rau acum asta este. Vad in timp ce se intampla.

alex giani:
Nu e rau din cate am auzit, insa pentru protectie mai sporita o antifonezi la un anumit timp exemplu 2 ani si mai abundent,un amic o antifona an de an vara si nu avea probleme absolut deloc cu rugina era bine etansata si inainte de aceasta operatie o curata exemplar.

Viorel Balmez:
Pragurile din spate au avut nevoie de intariri si in fata a mai fost ceva de sudat. Dupa ce a sudat, am dat cu grund si apoi cu vopsea. Am lipit peste un scotch subtire de aluminiu (foarte bun). Apoi am dat iar cu vopsea. Apoi am turnat ulei ars in praguri. Asa am de 3 ani. Vad ca nu s-a exfoliat nimic. Sunt insa curios cum or mai arata sudurile? De ce este bine sa nu sudeze continuu? Am mai auzit asa ceva, dar nu am explicatie.

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

Du-te la versiunea completă