Autor Subiect: B 98 EXE  (Citit de 78652 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #60 : Mai 07, 2010, 11:52:58 pm »
   da... cam asa. le-am pus si eu pe aripa si nu mi-au parut prea "de acolo". chestia e ca lampile astea (lucas-uri le mai zice) au istorie veche: au fost cumparate acum un an, cand inca era in negocieri cu fostul propietar pentru cumpararea masinii (deci inca NU aveam la ce sa le pun). eu inca de-atunci voiam semnale in aripa...
  oricum, ma mai orientez. la o adica, le scot de la dacia mea (am supernova; sunt la fel ca la solenza, numai ca galbene, nu transparente) si le pun pe aripa de proba, sa vad cum ar da. mersi de sugestii!

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #61 : Iunie 22, 2010, 12:54:40 am »
   Azi am facut un transplant de motor efectiv: am inlocuit un motor cu altul deja gata (sau mai precis pe care l-am gatat intre timp)!  Aceasta operatiune era imperioasa de vreme azi-dimineata mi s-a calat ambielajul in carter...  :D Eu voiam sa trag cat mai mult de el, sa tin, dar atat i-a fost! Bine ca chiar ieri m-a ajutat viorel si am pus alt ambielaj bun, sa fie gata. S-a dovedit o miscare foarte bine cronometrata! La desfacere, in afara de  imposibilitatea de rotire a fuliei, am constat si o spartura sau, mai bine zis, o crapatura cam de 2mm latime/25mm lungime in partea inferioara a carterului, sub cilindrul 2. Dupa extragerea motorului si o mai atenta verificare, am observat o alta crapatura in jumatatea superioara a carterului, "vis-a-vis" de cealalta numai ca putin mai sus. Asta e mai mica in latime, dar cu un "design" mai complex, ramificandu-se pe aprox. 3-4cm2. Asa ca ca mi-am dat seama de ce nu mai voia sa porneasca dupa ultimul drum (fireste, unul fooarte zgomotos si insotit de felurite trosnituri, pocnituri si zgaltaieli (eu tot speram ca macar sa ajung sa iau piesele necesare pt schimbarea motorului folosind masina; tot tramvaiul a trebuit sa-l folosesc...). De aici, singura problemuta mai naspa e ca ala era motorul din Cartea de Identitate, ceea ce inseamna alti bani la RAR.
   De cealalta parte, motorul asamblat cu ajutorul si la sfaturile lui Viorel a pornit la prima cheie si este, de departe, cel mai silentios motor pe care l-am avut pe trabi (asta e al treilea de cand am masina). Merge frumos, trage tot cam ca celalalt si maine o sa incerc si-un consum. Revin cu poze cand se milostiveste cineva de-un aparat (sora sau prietena)!
   P.S. Am montat proiectoarele pe care le-am expus mai sus. Sunt super! Fac o lumina nu de proiectoare clasice, imprastiata pe cativa metri in fata masinii, ci de faruri, cu un fascicul concentrat, mergand ajustate si ca faza lunga. Oricum, au fost testate doar in oras. vedem cum se comporta la tara, luna viitoare!
   P.P.S. (pt Viorel) - trebuia sa fac cumva sa inchei motorul si bani pt pistoane n-am avut. Am combinat un bolt si-o colivie noua cu pistonul ala de avea joc si s-a rezolvat, cel putin partial - sau temporar. Oricum, la montaj pe biela, asta nu avea mare joc, chiar nesemnificativ, comparativ cu celalalt piston (care n-avea deloc, dupa cum stii!  ;D )

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #62 : Iunie 22, 2010, 08:28:40 am »
Bravo. Este bine sa elimini de tot jocul de sus(bolt/piston), altfel uzeaza foarte repede biela jos in ambielaj.

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #63 : Iunie 22, 2010, 08:33:31 am »
Adevarul e ca trebuia sa faci ceva cu ambielajul ala,acum 2-3 saptamani parca, te-am vazut pe general berthelot eram in capat spre berzei si te auzeai tocmai de la radiodifuziune,e bine ca ai rozolvat problema bafta multa in continuare.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #64 : Iunie 22, 2010, 09:10:50 am »
Ce ai economisit tragand de el pana a crapat la propriu dai acuma la umblatura chimbat serii. Bafta la noul motor.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #65 : Iunie 23, 2010, 12:11:04 am »
   cu umblatura o rezolv mai simplu de data asta, ca acum cunosc procedura, din ambele "capete". Oricum, ma descurc! Si pun si-o poza cu proiectoarele montate (stiu ca numarul sta putin stramb si la fel si toba, dar la aia n-m ce-i face deocamdata - n-am gasit un tampon bun). Asadar:
 
Image Hosting provided by ImageBam

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #66 : Iunie 23, 2010, 07:49:30 am »
Foarte frumoasa ii mai rectifici un pic vopseaua in zona farului ii pui un scut sub bara si e superba sa ai parte si sa te bucuri de ea bafta multa.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #67 : Iunie 23, 2010, 10:08:44 am »
   Acolo am avut o interventie de tinichigerie, alex!  Am avut o mica tamponare si a cedat suportul barii pe partea aia, fiind foarte mancat de rugina. de mult trebuia facuta treaba aia, ca statea prinsa  bara in suruburi. Acuma e solida. trebuie sa mai retusez, dar n-am avut timp; a trebuit sa ma ocup de mecanica, era o problema mai stringenta, na!   iar "sortu" ala nu cred ca-l pun prea curand; o data ca nu-l am si al doilea ca-mi ingreuiaza accesul la carburator si alternator. E cam urata privelistea, dar eu sunt mai practic...

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #68 : Iunie 26, 2010, 02:29:40 pm »
toba de foc (fata) e "stramba" by default. asa sta ea la toate trabanturile pt a asigura "curgerea".
cel putin toate traby care le cunosc eu au asa toba fata.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #69 : Iulie 07, 2010, 11:29:33 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=-q4EMRbPIUI. postez un filmulet de la munte, de pe unde am crescut eu (bine, n-am crescut in padure, dar e destul de aproape de sat drumul ala). Am fost cu trabi pe-acolo ca o mica plimbarica si-am zis sa fac si-un film, sa aratam lumii frumusetile patriei!
   P.S. Nu-i musai sa luati in seama dialogul cel putin idiot!
   P.S. "a corhani"= a da drumul bustenilor din varful dealului la vale, spre locurile de incarcare in camioane; la munte la noi sunt puse pancarte cu "Atentie se corhaneste! Claxonati!", ca atunci cand se lucreaza in apropierea drumului, masinile ce trec pe acolo sa claxoneze spre a se evita intalniri deosebit de violente, de "gradul 3", intre bustenii veniti de sus si masini.

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #70 : Iulie 08, 2010, 12:00:53 am »
He He ... apropos de corhanit ... eram la Sarmisegetuza Regia (aia de la mama .... lui) si am ajuns cu "raposatul" trabant in punct cica terminus. Si la un moment dat se aude : " Vineeeeee Maaaaaaa !!!" si apoi un huruit/harsait/suierat etc... Si sa vezi tu frate dat cu spatele cu usile deschise si toate alea atarnad ... iar apoi un .. BOOOOF ... da mare taica'!!! Mareee rau! Apoi am vazut pe un PFL de 2 lei si 3 bani scris cu creionul chimic "ATENTIE-EXPLOATARE FORESTIERA" Avea busteanul ala greutatea a vreo 200 de trabanturi.  :-\
Faina zona !!!  =)) =)) =))  Atentie la ce vine de pe deal -  ::)  :P
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #71 : August 06, 2010, 12:32:10 am »
   Dupa calatoria la Reci, am avut ca urmatoare "tinta" marea. Asadar, dupa cei 200 si cati or mai fi de km, am plecat inspre Eforie, adica inca vreo 480 de km. Drumul a fost aproximativ 9 ore, traseul fiind pe la Intorsura Buzaului, Buzau, Slobozia, Constanta, mare. drum obositor, per total, dar fara probleme. Dupa un scurt sejur la mare, intoarcerea s-a facut pe timp de noapte, cu un drum putin ocolit (m-am ratacit si n-am luat-o bine in Constanta si am ajuns pe drumul spre Braila-Buzau, in loc sa merg spre Cernavoda). Oricum, am ajuns cu bine si la sosire tahometrul arata un total de 1049 de km parcursi de vineri de dimineata pana miercuri noapte. Postez si vreo cateva pozulici:
 
   In primele doua este valea nu stiu carui rau, inainte de a cobori in Intorsura Buzaului, apoi doua poze cu mare la Eforie Sud, o poza cu mine si cu prietena mea si cu trabi in camping, unde am stat, apoi podul de la Constanta parca, la plecare, eu pe trabi, incercand o orientare (in plan secund este Dunarea); tot eu rezolvand (foarte eficace, dupa cum s-a putut observa dupa!) o problema de "curenti" printr-o metoda pur DDR-ista, si, in sfarsit, podul de la Cernavoda, al ilustrului nostru inginer Anghel Saligny. Sper ca nu v-am plictisit!

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #72 : August 06, 2010, 12:53:55 am »
Viaductul Stanca Teherau pe raul Buzau inainte de a intra in Siriu si Nehoiu. Am fost vara trecuta am avut treaba pe la Buzau si am trecut pe acolo venind dinspre Brasov. Foarte frumos locul. Faza cu ratacitu' , de aia port eu tot timpul o harta ACR a drumurilor din Romania ;)) ;))

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #73 : August 06, 2010, 08:39:57 am »
  Oricum, am ajuns cu bine si la sosire tahometrul arata un total de 1049 de km parcursi 
Masina serioasa =))

Offline Angel 5

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 527
  • IFA-VW Powered Trabant
    • Trabant 1.1 Blog
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #74 : August 06, 2010, 05:04:16 pm »
Avand in vedere ca ai circulat si noaptea, cum lumineaza proiectoarele? Sunt curios cat de eficiente sunt deoarece am auzit pareri si pro si contra. Bine, nu stiu vreo marca ceva, dar ca idee :).


PS: Frumoase aventura! :)


Offtopic:
Faza cu ratacitu' , de aia port eu tot timpul o harta ACR a drumurilor din Romania ;)) ;))
De aia am eu mereu GPS-ul la mine cand plec la drum. :P
« Ultima Modificare: August 06, 2010, 05:06:14 pm de Angel 5 »