Autor Subiect: Nu accelereaza cum trebuie  (Citit de 2599 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 150
Nu accelereaza cum trebuie
« : Noiembrie 02, 2019, 06:42:08 pm »
Am observat, de cateva luni, ca la viteza de croaziera (70 km/h),daca acelerezi mai tare nu prea se duce.Astazi eram cu tata,pe Centura Bucuresti, si am facut un test: la 65 km/h a apasat acceleratia la jumate, acul vitezometrului urca incet 65...70...75 si aprinderea facea putin zgomot, apoi, a apasat acceleratia la fund si nimic...acul urca la fel de greu si aprinderea facea mai mult zgomot.

Cand am fost la Buftea cu LiviuRATB,mi-a spus ca ar fi toba din fata (aia pe unde trece aerul in porc) infundata.Ceea ce este foarte posibil deoarece eu am schimbat numai toba din mijloc si cea din spate.
Acum nu stiu...ar putea sa fie altceva? Am carburici de tip vechi care nu mi-a facut probleme de cand l-am pus, filtru de aer bun, ulei cat trebuie in benzina...nu vad ce ar putea fi.Singura anomalie pe care am observat-o este ca de cand s-a racit afara porneste putin mai greu,dau mult la prima cheie(maxim 10 secunde) sau porneste la a doua.

Ce parere aveti?Credeti ca e toba din fata infundata sau e altceva?
Männer aus Stahl fahren Autos aus Pappe!

Bărbații din oțel conduc mașini din carton!

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Nu accelereaza cum trebuie
« Răspuns #1 : Noiembrie 05, 2019, 09:44:47 pm »
imi aduc aminte ca la inceputurile mele in ale trabantului, aceasi problema am avut, si da, toba a fost de vina. Doar ca nu era doar toba infundata ci intermediara.
Daca ai aprinderea bine reglata, nu pierzi compresie, nu ma duce gandul la altceva decat la o deficienta de amestec aer carburant.

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: Nu accelereaza cum trebuie
« Răspuns #2 : Noiembrie 08, 2019, 10:48:08 pm »
Ambreiajul cum e ? :icon_cyclops_ani:
Das  auto

0733825596

Offline Surcel Traian

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 150
Re: Nu accelereaza cum trebuie
« Răspuns #3 : Noiembrie 09, 2019, 09:36:20 am »
Ambreiajul e bine,nu am avut probleme cu el.

Pana la urma cred ca se trage de la toba din fata.
Männer aus Stahl fahren Autos aus Pappe!

Bărbații din oțel conduc mașini din carton!

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Re: Nu accelereaza cum trebuie
« Răspuns #4 : Noiembrie 09, 2019, 05:56:12 pm »
din amintirile mele de fost trabantist, stiu ca prima toba, cea din fata, nu prea se infunda (constructie, temperatura mare a gazelor, etc)


https://pf31.pappenforum.de/thread/30228-vorschalld%C3%A4mpfer-innenansicht/



ce e dupa ea, da
in teava intermediara si in toba din spate se fac depuneri masive in timp
tin minte ca, din acelasi motiv, ca "nu trage", a trebuit sa schimb teava intermediara (nu am putut sa o curat)
toba din spate am taiat-o, apoi am curatat-o cu surubelnita si ciocanul... depunerea era foarte dura si atat de multa incat, niste fante de 5-6 mm ramasesera de 1 mm, iar o sita de tabla de 1 mm ajunsese de 5-6 mm grosime, practic era o placa...


in imaginea din linkul de mai jos se pot vedea partile componente ale tobei finale

http://www.der-blaubaer.de/images/daempfer.JPG

eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Nu accelereaza cum trebuie
« Răspuns #5 : Noiembrie 09, 2019, 11:00:29 pm »
din amintirile mele de fost trabantist, stiu ca prima toba, cea din fata, nu prea se infunda (constructie, temperatura mare a gazelor, etc)


https://pf31.pappenforum.de/thread/30228-vorschalld%C3%A4mpfer-innenansicht/



ce e dupa ea, da
in teava intermediara si in toba din spate se fac depuneri masive in timp
tin minte ca, din acelasi motiv, ca "nu trage", a trebuit sa schimb teava intermediara (nu am putut sa o curat)
toba din spate am taiat-o, apoi am curatat-o cu surubelnita si ciocanul... depunerea era foarte dura si atat de multa incat, niste fante de 5-6 mm ramasesera de 1 mm, iar o sita de tabla de 1 mm ajunsese de 5-6 mm grosime, practic era o placa...


in imaginea din linkul de mai jos se pot vedea partile componente ale tobei finale

http://www.der-blaubaer.de/images/daempfer.JPG


partial iti dau dreptate, dar ceea ce ai spus este valabil doar in cazul unei exploatari normale.

 Daca se merge subturat, ulei mult in amestec, drumuri scurte, o sa ai surpriza sa gasesti depunere la toba fata capatul spre intermediara. Eu asa am luat-o de la mos, nu tragea. Nu stiam eu nici cum ar trebui sa traga un trabant dar simteam ca e puturoasa. Am dat jos tot cap coada si m-am pus pe curatat. Intermediara se curata usor, pe jar de gratar. Grija ca bubuie (autoaprindere) daca are depunere serioasa.