Tehnică > Tutoriale mecanica si intretinere

Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii

<< < (2/20) > >>

Mortu George:
Explicatia e lunga si poate n-ai inteles bine... incerc sa scurtez. Segmentii din rulment au rol de stopare a jocului axial al ambielajului in momentul in care apesi pe ambreiaj, el impinge in placa de presiune si automat si in ambielaj. Deci nu au rol de etansare. (D'aia dam cu pasta/vopsea/etc). Cum a zis Raoul, rulmentii sunt tratati termic si suprafata lor este extrem de dura (mai dura ca un spiral) prin urmare nu ii poti gauri. Ai in schimb carterul care se poate gauri si bagi stifturi (spirale care sunt tratate si ele si destul de tapene) in carter in asa fel incat sa intre in canaulul de pe rulmentul tau (acolo unde intra segmentul pe care il vei scoate pt operatiunea asta). Deci ca idee, in loc sa ai canal de jur-imprejur in rulment si in carter pentru a gazdui un segment de blocare a msicarii axiale a ambielajului, vei avea canal de jur-mprejurul camasii superioare a rulmentului si din loc in loc o gaura in carter care vor gazdui niste spirale care pana la urma vor prelua rolul de stopare a miscarii axiale a ambielajului asa cum o facea segmentul.

Gusteru:
Bine am inteles ?

pater rafail:
 raspunsul e si mai simplu decat a spus george (desi si ceea ce a spus el este perfect corect!): la ambielajul model vechi ai rulmenti cu role, a caror camasa exterioara poate fi scoasa(ea se plimba stanga-dreapta pe rolele alea si numai sigurantele tip segment tin camasa exterioara sa nu iasa de pe calea de rulare); la modelul nou este alt tip de rulmenti care nu mai permit lucrul asta . got it? eu te invat cum e bine, cum mi-as spus ursuleac; tu faci cum vrei!
  p.s. ia mai citeste ce-am scris eu!!! am zis ca pt fiecare rulment vei face cate doua gauri, respectiv fiecare rulment va fi tinut in loc de 2 bolturi de-alea taiate dintr-un spiral! si am spus iar foarte clar ca gaura n-o dai in camasa rulmentului, ci in carter! frate, scrie foarte clar...
  p.p.s ai inteles, treaba va veni ca in poza! insa cate doua bolturi per rulment, nu 4! am intrebat si eu de ce nu s-ar pune mai multe, sau de ce nu se pun si pe jumatatea cealalta si a zis ursuleaca ca n pleaca nicaieri si ca e sufiecient sa ai 2 bolturi pt fiecare rulment!

Gusteru:
Facut in paint ... daaar asta e IDEEA ! sper ca am priceput OK - si restul userilor hieroglifele mele  ;D

pater rafail:
   Aia e!  ;) numa ca pistonu' vine invers, ca doar n-are capul inspre carterul superior!  :P
iar rulmentii de pe ambielajul tau, model vechi, nu au camasa interioara, ci rolele merg direct pe miezul ambielajului. camasa interioara au la modelul tip nou.

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

[*] Pagina precedentă

Du-te la versiunea completă