Tehnică > Mecanică

Uleiul din cutia de viteze ajunge în vitezometru/kilometraj

(1/1)

vidicanpetru:
Simptom: acul vitezometrului dat peste cap
Constatare: în vitezometru/kilometraj există ulei adus de cablu și astfel capul magnetic al axului în care intră      cablul face, prin intermediul uleiului, „corp comun” cu cilindrul în interiorul căruia se rotește.
Remediere: curățat de ulei tot ansamblul de comandă a acului vitezometrului și golit ulei din cutie până când nu mai curge deloc pe la șurubul de control al nivelului(menționez că, inițial, în cutia de viteze am pus cca. 950 ml ulei și am golit cca. 30 ml).
Rezultat: după cca. 200 km apare din nou simptomul.
Dacă știe cineva care este cauza, vă rog să mă ajutați.

victor:
curios, nu am auzit de asa ceva, poate s-a confrundat un alt coleg

vidicanpetru:
Nici mie nu mi s-a mai întâmplat așa ceva în 27 de ani de când am Trabant.
Am încercat un remediu și anume am micșorat diametrul găurii garniturii care se pune între cablul de kilometraj și ansamblul pinionului melcat de la cutie, astfel încât garnitura să intre forțat pe axul pinionului. Suspectez că pe lângă acea garnitură urca uleiul în cablu.
Atașez două poze pentru identificarea problemei.

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

Du-te la versiunea completă