Salutareee dragilor!
Dezgrop acest topic vechi. De ce? Pentru ca Traby a revenit!
La 5 ani dupa vanzarea lui, am reusit sa-l iau inapoi.
Masina de atunci a circulat fix 150km. 130 pana la noul proprietar si 20 facuti de el.
De atunci a stat nepornita, din fericire in garaj, astfel incat s-a conservat foarte bine si n-am identificat multe probleme noi.
Ce am facut pana acum?
Am schimbat cei 2 tranzistori de la aprinderea electronica, aveam scanteie pe o singura bujie, acuma e ok.
Am schimbat toate pistonasele de frana, erau ruginite si blocate.
Montat baterie noua de 55Ah.
Am profitat de ocazia unor reduceri si am luat un ceas comparator cu adaptorul pentru locasul bujiei.
Ce mai trebuie facut pentru ITP:
Inlocuite toate furtunurile si tevile metalice de frana, sunt ruginite si n-am incredere ca rezista la nevoie.
Trebuiesc inlocuite bucsile, burdufe si cam tot ce-i de cauciuc.
Curatata si grunduita rugina superificala aparuta in timp.
Si cel mai important aspect, inlocuit gatul de lebada, care-i sectionat ~50% in partea de jos pe ambele prinderi.
Pentru gatul de lebada, am gasit elementul la 300 ron in brasov sau 200 eur pe trabantwelt. Intentionez sa-l iau pe cel de pe trabantwelt. Aveti recomandari mai bune?
Pentru inlocuirea reperului, ce atelier recomandati? Masina este in Bucuresti, dar o pot duce oriunde in tara. Ma intereseaza doar sa iasa lucrarea cum trebuie.
Las mai jos cateva poze si un clip video de la recuperarea masinii
https://youtu.be/fbLYnDLBAfI