Autor Subiect: IF-01-RAW  (Citit de 100319 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline bandi-ta

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 254
Re: IF-01-RAW
« Răspuns #300 : August 05, 2014, 06:32:17 pm »
Eleronul (model in cauza) a fost montat prima data in Romania pe CJ 01 SUA la a doua editie de la intalnirea din Odorhei adica acum 8 ani ! Multi dintre voi la aceea ora nu erati nici macar la liceu. Va rog pe voi " generatia noua" aveti un pic de respect si nu jigniti daca nu aveti alt ceva de facut ! Eleronul meu a fost smuls la aceea intilnire din gresala, a iesit un scandal monstru dar care a legat prietenii pe viata cu Brasovenii !Haideti la intilniri si veti auzii povestea spusa de ei. Eu personal nu o voi demonta niciodata !!
CJ-78-KIK

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Re: IF-01-RAW
« Răspuns #301 : August 06, 2014, 02:33:30 am »
Scuze de offtopic...un eleron LTW ii ce trebuie...:)
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: IF-01-RAW
« Răspuns #302 : August 06, 2014, 01:06:45 pm »
Hooo...potoliti-va cu asta odata. Da-l ploii de eleron. Doamneee  :icon_monkey:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline bandi-ta

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 254
Re: IF-01-RAW
« Răspuns #303 : August 07, 2014, 10:41:05 pm »
Hooo ? ? ?
CJ-78-KIK

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Re: IF-01-RAW
« Răspuns #304 : Decembrie 02, 2021, 03:35:27 pm »
Salutareee dragilor! :notworthy:

Dezgrop acest topic vechi. De ce? Pentru ca Traby a revenit!   :D

La 5 ani dupa vanzarea lui, am reusit sa-l iau inapoi.

Masina de atunci a circulat fix 150km. 130 pana la noul proprietar si 20 facuti de el.
De atunci a stat nepornita, din fericire in garaj, astfel incat s-a conservat foarte bine si n-am identificat multe probleme noi.

Ce am facut pana acum?

Am schimbat cei 2 tranzistori de la aprinderea electronica, aveam scanteie pe o singura bujie, acuma e ok.
Am schimbat toate pistonasele de frana, erau ruginite si blocate.
Montat baterie noua de 55Ah.
Am profitat de ocazia unor reduceri si am luat un ceas comparator cu adaptorul pentru locasul bujiei.

Ce mai trebuie facut pentru ITP:

Inlocuite toate furtunurile si tevile metalice de frana, sunt ruginite si n-am incredere ca rezista la nevoie.
Trebuiesc inlocuite bucsile, burdufe si cam tot ce-i de cauciuc.
Curatata si grunduita rugina superificala aparuta in timp.
Si cel mai important aspect, inlocuit gatul de lebada, care-i sectionat ~50% in partea de jos pe ambele prinderi.

Pentru gatul de lebada, am gasit elementul la 300 ron in brasov sau 200 eur pe trabantwelt. Intentionez sa-l iau pe cel de pe trabantwelt. Aveti recomandari mai bune?
Pentru inlocuirea reperului, ce atelier recomandati? Masina este in Bucuresti, dar o pot duce oriunde in tara. Ma intereseaza doar sa iasa lucrarea cum trebuie.


Las mai jos cateva poze si un clip video de la recuperarea masinii  :3some:

https://youtu.be/fbLYnDLBAfI


Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: IF-01-RAW
« Răspuns #305 : Decembrie 02, 2021, 08:19:56 pm »
Asta da veste, fiul risipitor din nou acasă.
Poți sa îmi liniștit de la Brașov gat de lebeda, îl tratezi și tine mult și bine.
Bine ai revenit cu bestia!