Mai fratii mei de suflet!
Pentru a "n"-a oara va spun... ORICE motor in 2 timpi scoate fum! Fara exceptie!~ Ca daca folosesti un ulei mai bun scoate mai putin, e drept!
Un motor in 2 timpi care e neuzat si bine reglat, odata incalzit, scoate foarte putin fum, aproape indiferent ce ulei de amestec folositi!
Cum se diferentiaza acum uleiurile astea? Greu! Ca idee, un ulei bun arde mai bine, se dizolva mai bine in benzina, si are putere de ungere mare. Cum se intampla asta? Ca si la benzine! Cu cat alcanii din componenta uleiurilor au cicluri mai multe, sau chiar cicluri aromatice (de genul benzenului), cu atat sunt mai bune! De unde stiti voi asta? NU STITI! Mergeti pe incercate. Luati azi un ulei, il incercati. Maine altul. Il incercati. Cu acelasi tip de benzina. Si vedeti care e mai bun.
Totusi, revin la ideea mea. Cel mai bun ulei de amestec e CEL MAI IEFTIN! Toate fac acelasi lucru. UNG. Nu se pune problema de indice de vascozitate, de rezistenta la presiune, de rezistenta la temperatura sau de proprietati antispumante. Nu. Uleiul acesta de amestec trece O SINGURA DATA prin motor, apoi arde o data cu combustibilul, si GATA!
Ce rost are sa dati cu banii in benzinari, si sa luati ulei de amestec de 20-30 de lei litrul, cand puteti sa luati un ulei de amestec cu 5-6 lei pe litru? Adica in loc sa iei 1 litru, iei 3, 4, 5, 6 litri!!
Deci...Care yeste...
p.s. Eu am luat acum 2 zile ulei hidraulic pentru Musso, ca pierde ulei din cutie. E automata. Si am luat romanesc. 5 lei pe litru. Fata de 20 de lei ATF Dextron. Si am vazut si ulei de amestec la 6 lei pe litru. Dhaaaaaaaaaa...
Gasiti si voi daca va stresati o tzara. Eu l-am folosit si e BUN!