Autor Subiect: B-13-HFR  (Citit de 58763 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #180 : August 09, 2011, 02:49:59 pm »
Primul pas, mergi la tinichigiu, dai jos tot (motor, cutie, etc.), apoi decizi. In Rahova, am vazut ca mai gasesti ceva profile de reparatie ;)

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Re: B-13-HFR
« Răspuns #181 : Ianuarie 28, 2012, 10:14:12 am »
Salutare natiune!

 Nu ne-am mai vazut de ceva vreme si nici n-am mai borbit pentru ca astept sa se indrepte vremea si sa se indrepte si starea mea financiara  ;D
 Inca nu am facut nimic la masina, dar imediat ce da caldura ma apuc de ea, sa-i dau jos motorul si cutia si s-o duc la un tinichigiu.

P.S: am scris pe blog un mic articol despre trabyul meu aici: http://www.lupulescu.ro/?p=444

Va salut si sper sa ne revedem cat mai repede, voiosi si sanatosi.

Multa bafta tuturor!!!

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B-13-HFR
« Răspuns #182 : Ianuarie 28, 2012, 10:22:22 am »
asteptam stiri calde :P

p.s. si eu astept caldurica

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Re: B-13-HFR
« Răspuns #183 : Martie 28, 2012, 10:57:27 am »
Salutare,

Duminica ma apuc de el. O sa-i dau jos motorul si cutia. Apoi s-o duc la un tinichigiu.

Trebuie sa ma grabesc pentru ca, dupa ce am facut ITP-ul eu i-am schimbat motorul si atunci eu nu am facut nici autenticitatea si nici n-am trecut-o pe numele meu  :(
Acum in iunie imi expira ITP-ul si daca nu-i fac autenticitatea, n-o sa mai pot sa fac ITP-ul ca am alta serie la motor si ar insemna ca trebuie s-o dezmembrez  :BangHead: sau s-o vand pentru piese  :(

Sper sa am parte de vreme frumoasa sambata.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B-13-HFR
« Răspuns #184 : Martie 28, 2012, 12:14:33 pm »
@Cristy, mergi la RAR (cu programare ar fi ideal) si spui ca ai schimbat motorul si vrei sa il treci in carte. Te costa 90 si ceva de lei, 100 sa zicem. Am facut eu la fel in toamna. Daca inginerul este ok, nu iti va cere contract de vanzare -cumparare sau declaratie pe propria raspundere privind provenienta motorului. Dar il poti face (contractul) ca sa nu ai probleme, intre tine si un prieten. In jumatate de ora este totul rezolvat. Cat despre ITP, de multa vreme nu am mai auzit sa se uite la seria motorului, sau sa verifice cu ce scrie in carte /talon cu ce e pe masina. AM mers cu doua masini pana acum si niciodata nu ma verificat. Dar ca sa stai tu linistit, fa o programare la RAR si treci noua serie in carte. Astfel vei avea doua serii de motor trecute si vei putea jongla, cand un motor cand celalalt.
Bafta si spor la reparatii

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: B-13-HFR
« Răspuns #185 : Martie 28, 2012, 03:28:33 pm »
Etetee ... ia uite cine a iesit din barlog  :toothy1: Tovarasul Cristi .Bafta sa ai cu lucrarile si alte cele  :icon_rabbit:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Re: B-13-HFR
« Răspuns #186 : Martie 28, 2012, 06:52:32 pm »
  Victor, chiar daca ai doua serii trecute in carte, valabila este ultima, cea modificata! Stiu sigur, pt ca asa am avut eu; am schimbat motorul, am pus altul, facut modificare in carte. la putina vreme, am crapat carterul ala pe care-l trecusem. il aveam pe celalalt, primul si am zis ca merge pur si simplu, dar m-au refuzat la ITP. asa ca am mers din nou si am trecut, din nou, prima serie, la modificari! Cacarea lumii, ce sa mai! Si, sa stii, la noi, aici, nu am gasit vreo statie unde sa nu se uite la serii, oricare-ar fi ele!
  Cristi, bafta multa cu reparatia! asteptam prezenta la intalniri in tara cat mai curand!

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B-13-HFR
« Răspuns #187 : Martie 28, 2012, 07:11:07 pm »
nu te contrazic @pater insa inginerul de la RAR a spus ca pot reveni la vechiul motor oricand pentru ca am trecuta deja seria. De aceea imi sustin afirmatia. Ma intrebat de ce am schimbat motorul si i-am spus ca l-am bagat in reparatie(motorul original) si pana gasesc piese il pun pe asta nou. Atunci mi-a spus ca pot revenii la primul motor fara probleme si fara sa mai trec pe la ei, pentru ca seria vechiului motor figureaza in baza de date ca fiind atribuit unei serii de sasiu (adica a masinii mele). Acum nu stiu ce sa zic. Cat despre statie ITP conteaza si cel care iti face ITP-ul dar si unde anume te duci, la mine in oras unde am mers eu (cu ambele masini) nu m-au intrebat sau controlat.

@Cristy, scuze ca poate iti facem topicul "varza" dar sunt info referitoare la ceea ce faci/sau vei face tu si poate iti vor fi utile :D
« Ultima Modificare: Martie 28, 2012, 07:18:29 pm de victor »

Offline iulian1andrei

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 570
Re: B-13-HFR
« Răspuns #188 : Martie 28, 2012, 09:07:14 pm »
Si eu am facut in decembrie ITP cu primul motor, ala original si am trecut si un al doilea motor in carte si nu au fost probleme.

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Re: B-13-HFR
« Răspuns #189 : Iunie 05, 2012, 12:51:08 pm »
Salutare,  :hello:

Ieri am fost la curte i-am schimbat cuiul pontou, ca cel vechi ramanea blocat. Si am spalat trabiul si l-am luat acasa.
I-am facut asigurarea pe 6 luni (ca sa ajung si la BV), iar ITP-ul imi expira intr-o luna. Pana atunci sa vad cand ajung sa fac autenticitatea si inca un ITP ca sa scap de grija asta.
Pana atunci "bobinez" Bucurestiul, ca sa se aseze bine sabotii si sa nu mai am probleme la ITP cu nesincronizarea lor.


Multa bafta   ;)
 

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: B-13-HFR
« Răspuns #190 : Iunie 05, 2012, 07:38:37 pm »
Bravo domle ai facut-o.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Re: B-13-HFR
« Răspuns #191 : Iunie 12, 2012, 12:38:34 pm »
Salutare,

Dupa cum v-am zis, Traby merge perfec. Acum s-au reglat si franele.
Saptamana viitoare imi fac programare la autenticitate si daca scap repede de acolo, o sa ma duc si la ITP.

De doua ori mi s-a intamplat sa-mi moara motorul cand franam sa opresc la semafor. Fara sa se balbaie sau sa tremure. Pur si simplu in timpul franarii s-a taiat brusc. In rest merge perfect.
Credeti ca este de la electromotor?

P.S: am aprinderea pe platini (daca ajuta cu ceva).

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B-13-HFR
« Răspuns #192 : Iunie 16, 2012, 03:32:07 pm »
poate alternator ,ai vrut sa zici, dar nu de la ala poate fi ,ci din carburator  (reglaje ,relanti,sau se poate sa se blocheze cuiul poantou ,si sa nu mai vina benzina pt, putin timp, iar cea din camera se termina si hop moare motorul),alimentare, si cine mai stie de le ce o fi,dar nu cred la lectrica, din moment ce porneste si merge bine
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Re: B-13-HFR
« Răspuns #193 : Iunie 16, 2012, 03:37:36 pm »
Inainte sa faca asa am schimbat cuiul pontou, am pus unul tip nou si am indoit putin plutitorul, ca sa faca contact.
Cred ca de acolo este. Trebuie sa caut cui pontou tip vechi si un plutitor.

Cam tot timpul am avut probleme cu cuiul pontou, ca sunt bune  :BangHead:

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B-13-HFR
« Răspuns #194 : Iunie 16, 2012, 03:51:24 pm »
cica nu se umbla sa indoi din clema plutitorului ,ci se adauga garnituri sub cui ,sau se scoate  (dupa caz), sunt pe la instalatii dalea rosii de clingherit ,sau ar merge si de aluminiu , si iei pe grosimi
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)