Autor Subiect: B-13-HFR  (Citit de 58772 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #30 : Februarie 16, 2010, 07:04:47 pm »
   Se gaseste de cumparat numai capacul, stai linistit;e 7,5 lei pe scoartei. Insa trebuie sa ai un letcon/pistol de lipit, pentru ca firul ala trebuie desfacut/remontat prin lipire cu fludor.

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #31 : Februarie 17, 2010, 07:45:12 pm »
si data viitoare cand mai strangi , sa ai mila de el , nu mai mult decat trebuie , ca iar ai sa cumperi starter  , fiind din bachelita sau plastic , nu rezista la forta f mare
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #32 : Februarie 22, 2010, 03:07:27 pm »
 La cateva zile dupa ce am cumparat Trabicul, a venit tata acasa cu o punga mica, cu diverse piese de Traby si atunci n-am dat mare atentie la ce era prin ea; dar sambata cand m-am uitat prin ea, am vaut chiar capacul de la starter nou  :P ... sambata am demontat electomotorul si am pus noul capac, iar duminca am montat totul la loc ("cu simt de raspundere") si cand dau la cheie... pauza  >:( dupa o gramada de incercari am verificat si filtrul de benzina, care era foarte murdar. Am dat jos rezervorul si am curatat si filtrele si rezervorul.... si a pornit imedit  :P ... sunt cel mai fericit acum.
 Weekend-ul care vine incep sa desfac rotile si sa aerisesc franele si sa vad cum arata si sabotii.


 Spor la lucru si multa bafata.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #33 : Februarie 22, 2010, 03:46:42 pm »
unde era buba ;)))
ca sugestie..ia un aparat foto si fa fotografii cu etapele "demontatului si demontatului"...
nu se stie cine ar putea avea nevoie..asa..ca idee sa vada ce trebuie sau nu trebuie sa gaseasca acolo.
spor!

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #34 : Februarie 24, 2010, 09:45:15 am »
 Aseare m-am plimbat putin cu el  :P :P :P dupa care am inceput iar sa demontez de pe el, ca avea prea multa benzina in carburator, ramasese cuiul pontou blocat [sau ceva pe la plutitor (asa mi-a zis un prieten care l-a reparat)].
 Sambata ma apuc sa desfac toti tamburii, ca sa vad in ce stare sunt sabotii si sa aerisesc franele (conductele).
 Tot in weekend o sa fac mai multe poze pt. ca am foarte multe intrebari de pus.

 Incap acum cu o mica intrebare: carburatorul meu are surubul pt. aer undeva in spate pus vertical, care duce in galerie, iar socul vine orizontal in spatele carburatorului.... asta inseamna ca este tipul vechi???

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #35 : Februarie 24, 2010, 04:04:48 pm »
   desi ar fi intrebare de topic "general", facem oleaca de off-topic: da, intr-adevar, ai unul dintre tipurile de carburator vechi (nu stiu daca hb 3-x sau 4-x; scrie si pe el). la surubul ala sa nu prea umbli, ca ala regleaza nu aerul, ci amestecul; altfel o sa dereglezi valoarea noxelor. oricum, daca ai sucit de el, parca se strange pana la capat si apoi il desurubezi 2,5 spre 3 ture. daca gresesc sa ma corecteze cineva. la tipul vechi, ralantiul se regleaza din surubelul cu contrapiulita de pe clapeta de acceleratie.
   daca ti s-a blocat cuiul pontou e probabil ca n-o sa mai tina mult si-o sa trebuiasca sa-l schimbi. sau poate sa fie uzura mare pe "scaunul" plutitorului pe care sta cuiul si asta e semn ca ar cam trebui sa inlocuiesti plutitorul...

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #36 : Februarie 28, 2010, 02:58:21 pm »
Salutare.

Azi am iesit la masina si am facut o mica lista cu ce-mi trebuie pe la ea. Urmeaza sa vad ce preturi gasesc la piese.

Furtune frana fata.
Furtun frana spate.
Saboti (8 buc).
Garnituri cilindrii frana.
Rulmenti fata + spate (8 buc seria 6206 capsulati).
Platou cu platini si condensatori (sau doar platinile si condensatorii).
Fuzete spate.
Un tambur (pt. ca unu de pe spate nu are siguranta aia de se scoate la presa).

Am mai vazut ca pragul de pe dreapta este mancat de rugina, ca n-am avut unde sa pun cricul.

Multa bafta tuturor si spor la lucru.

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #37 : Martie 18, 2010, 10:30:16 am »
Ai de "sapa" nenicule.Eu zic sa nu te arunci la demontat "la greu".Ia in ordinea prioritatilor(din motive de timp si bani).In legatura cu pragul,eu l-as lua pe acela in vizor prima data.Vezi ca s-a discutat muuult de inlocuire praguri.Daca faci pana si nu poti pune cricul(stiu cum e-am avut la raposatul aceeasi problema spate ambele) sa vezi ce distractiv e sa cauti o bucata de scandura pe o raza de 500m pt al ridica.Trust me ... I've been there
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #38 : Martie 23, 2010, 02:49:40 pm »
Am revenit in forta, daca tot a venit caldura, m-am apucat de treaba :P
Las pozele sa vorbeasca deocamdata si discutam pe urma:


Free Image Hosting by ImageBam.com

Free Image Hosting by ImageBam.com

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #39 : Martie 23, 2010, 02:56:51 pm »
ai ceva treaba...
spor

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #40 : Martie 23, 2010, 02:58:43 pm »
Oricum la caroserie arata binisor. Freaca bine, grund, vopsea, izoleaza si gata. Spor! ;)

Offline Cristy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 380
    • Site Personal
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #41 : Martie 23, 2010, 03:06:56 pm »
 Sambata dimineata o duc la tinichigiu sa-mi schimbe pragul de pe dreapta, restul de curatat si antifonat, grunduit, o sa le fac eu.
 Acum vin cu 2 intrebari:

La ce foloseste suportul asta de bec de pe stalp?



Este normal sa vina masca din fata asa ridicata?? Este de alt model??


Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #42 : Martie 23, 2010, 03:19:03 pm »
''Suportul'' este o priza ;) La masca nu imi dau seama din poza.
« Ultima Modificare: Martie 23, 2010, 03:21:30 pm de Viorel Balmez »

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #43 : Martie 23, 2010, 03:22:15 pm »
da mai multe detalii ca si eu ma intreb mereu ce e si la ce serveste si daca este priza ce model ca practic e ineficienta ,nu am mai vazut asa priza.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: B-13-HFR
« Răspuns #44 : Martie 23, 2010, 03:44:18 pm »
Sunt jack-uri speciale pentru priza asta. Am si eu pentru lada frigorifica si husa pentru caldurica ;)