..n'am facut poze la carterul model vechi de care zic... da' la vazut popa.. aaaa... pater...(tot asta inseamna, nu??).. DAR am ambielajul..
poze cu el pune Gabi..
-treaba e clara: motorul ala era nedesfacut- a vazut si el, are pana LUNGA si la capatul gros si la ala subtire... miezul e asa: un bolt mic care intra in capacu' de sus, cand montezi ambielajul... gauri date in miez dar si in rulmenti, si in plus, intre miez si rulmentii mijlocii e cate un bot mic, care-i impiedica sa sa miste... ATAT.. fara boltu' mic pe circumferinta.
asteptam pozele.
-pater, tu n'ai pus nimic, cred, intre ambielaj si alea..trebuie vopsea.. eu am pus, in plus, si un strat de hartie subtire.. presiunea e prea mare ca sa se miste..
-in plus, camasa exterioara a rulmentului NU SE MISCA in carter, se misca doar interiorul... eu cred ca n'ai pus saiba ondulata si s'a miscat miezul..sau ai etansat cu silicon...ala ramane intre suprafete... altfel, n'are cum... rulmentul NU VINE peste subere, ca suberele il preseaza cu arcul..doar ambielajul se misca...
-eu zic ca gusterul poate sa puna alea cum sunt, asa, si, ca siguranta, sa puna cu vopsea, peste alea din mijloc, o hartie de ziar imprejur... presiunea carterului fixeaza tot...