Autor Subiect: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii  (Citit de 77007 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #45 : Noiembrie 20, 2011, 01:58:22 pm »
Cartere Vedere generala


Carter superior


Carter inferior


Bloc motor 4 vederi


Ambielaj + carter


Dupa cum se vede segmentii sunt inca pe ambielaj (nu am reusit sa scot-nu aveam sculele la mine). Un bolt e rupt (unde arat cu pixul). Acuma avem poze ... sa inceapa parerile  :toothy4:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #46 : Noiembrie 20, 2011, 02:51:40 pm »
Aici ''mesterii'' gaureau carterul, deoarce se strange ulei in scobitura. S-au gandit sa-i faca scurgere ;D


Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 463
  • popandau
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #47 : Noiembrie 20, 2011, 05:43:23 pm »
..n'am facut poze la carterul model vechi de care zic... da' la vazut popa.. aaaa... pater...(tot asta inseamna, nu??).. DAR am ambielajul..
poze cu el pune Gabi..  :blob7:
-treaba e clara: motorul ala era nedesfacut- a vazut si el, are pana LUNGA si la capatul gros si la ala subtire... miezul e asa: un bolt mic care intra in capacu' de sus, cand montezi ambielajul... gauri date in miez dar si in rulmenti, si in plus, intre miez si rulmentii mijlocii e cate un bot mic, care-i impiedica sa sa miste... ATAT.. fara boltu' mic pe circumferinta.
asteptam pozele.
-pater, tu n'ai pus nimic, cred, intre ambielaj si alea..trebuie vopsea.. eu am pus, in plus, si un strat de hartie subtire.. presiunea e prea mare ca sa se miste..
-in plus, camasa exterioara a rulmentului NU SE MISCA in carter, se misca doar interiorul... eu cred ca n'ai pus saiba ondulata si s'a miscat miezul..sau ai etansat cu silicon...ala ramane intre suprafete... altfel, n'are cum... rulmentul NU VINE peste subere, ca suberele il preseaza cu arcul..doar ambielajul se misca...
-eu zic ca gusterul poate sa puna alea cum sunt, asa, si, ca siguranta, sa puna cu vopsea, peste alea din mijloc, o hartie de ziar imprejur... presiunea  carterului fixeaza tot...
popandau de trabante

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #48 : Noiembrie 20, 2011, 07:06:16 pm »
   gusteru sa faca cum crede el de cuviinta! eu m-am fript o data si a daua oara nu mami arunc pe apa sambetei asa ambielaj!
   p.s. am pus saiba ai si am etansat cu vopsea, din care am pus inclusiv pe rulmenti (deasupra-dedesubt)! eu raman la teza mea si  trebuie sa stii ca nu pe mine trebuie sa ma convingi; omu asta e in dubii, nu eu! eu stiu data viitoare ce sa fac si asa o sa si fac! iar pana la urma, nu trebuie sa gandim toti la fel, nu?!  :P
   p.p.s. nu stiu ce ziar pui tu acolo; in manual zice de nu stiu ce saibe de "miramida" - cred ca un textolit subtire, care se baga intre miezul de etansare si rulmentii astia, dar atat. vezi fig. M 32:


_______________________________
editat de vitor
motiv: BbCode , nu link :D cred ca fost din graba :P
_______________________________
« Ultima Modificare: Noiembrie 20, 2011, 07:58:11 pm de victor »

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #49 : Noiembrie 20, 2011, 07:19:52 pm »
Le-am pus la postul celalalt dar le pun si aici :



Daca lui Raoul i s-a intamplat... se poate intampla oricui. Ca sa adaug, Raoul nu a lasat sa se usuce "vopseaua" dupa ce a inchis motorul ca si i-a dat cheie. Acuma e mai putin relevent dar  daca nu e uscata vopseaua de etansare atunci poate pleaca la plimbare mai usor camasile. Oricum... nu te bazezi numa pe vopseaua aia... ca poate sa sara si uscata fiind ea.
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #50 : Noiembrie 20, 2011, 07:33:02 pm »




rectificare - de ce e decupat? fac 10 chestii deodata si ma "confuzez"
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #51 : Noiembrie 20, 2011, 07:58:37 pm »
Vezi daca nu urmaresti toate subiectele? :P Pentru ungere ;) Se pare ca au fost cateva serii cu asa ceva :read2:

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #52 : Noiembrie 20, 2011, 08:23:47 pm »
Eee ... io' n-am vazut asa ceva LIVE niciodata ...  :happy3:  STRANGE  ::)  ...

PS ... le urmaresc .. dar am mintea scurta  :icon_geek:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 463
  • popandau
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #53 : Noiembrie 20, 2011, 08:49:16 pm »
 :wav:  vezi ce inseamna sa ai o varsta si...,,ceva'' experienta?? vro douaj'  de ani.... :toothy4:.. mersi...
uite, o sa caut- cre ca am si un carter d'ala cu gauri de ungere... :icon_thumleft:

-deci  prin taieturile alea intra din carter-partea care da in cilindri, la baza, amestec carburant... ca sa fie FIX unde trebuie, in piesa mediana sunt introbagate pe laterale doo stifturi mici, care intra in camasa rulmentilor... si in miezul median e pus un stift care intra in carter EXACT ca la modelul nou.. gandita treaba, nu???
popandau de trabante

Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 463
  • popandau
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #54 : Noiembrie 24, 2011, 09:10:39 pm »
Eee ... io' n-am vazut asa ceva LIVE niciodata ...  :happy3:  STRANGE  ::)  ...

PS ... le urmaresc .. dar am mintea scurta  :icon_geek:
am studiat mai bine cartea de reparatii pe care o am: in germana.. ( nu stiu germana da' pot vede pozele...). acolo sunt poze cu ambielaj exact ca al meu.. si cartea e din ''75... deci ce am eu e mult mai vechi de ''75...

..ai mai facut ceva in problema????
popandau de trabante

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #55 : Noiembrie 27, 2011, 06:29:46 pm »
absolut nimica. trebuia sa vina cineva de la B la Tm si sa facem schimbul-nu am mai venit,a picat afacerea  :(. in plus sunt MEGA ocupat - ne mutam si e BALAMUK total  :happy3:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 463
  • popandau
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #56 : Noiembrie 30, 2011, 06:06:47 pm »
..deci ai nevoie de un carter tip vechi??? :toothy4:.. sa caut unu'??
popandau de trabante

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #57 : Noiembrie 30, 2011, 07:21:13 pm »
absolut nimica. trebuia sa vina cineva de la B la Tm si sa facem schimbul-nu am mai venit,a picat afacerea  :(. in plus sunt MEGA ocupat - ne mutam si e BALAMUK total  :happy3:

Eu nu ma grabesc... il tin pentru tine... cu prima ocazie ti-l si trimit. Asta daca mai vrei. Deci din perspectiva mea ramane valabil schimbul. Nu stiu cat te grabesti tu sa iti faci motorul sau ce vrei sa faci cu el...
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #58 : Decembrie 01, 2011, 12:02:27 am »
@ LIVIU  caut NOU NOUT
@ GEORGE ... nici la mine nu'i stress ... trec sarbatorile ... alea alea ... ne combinam la schimb ... ORICUM nu ma apuc de facut motor anul acesta ... am MUUULTEEE pe cap (mutat .. casa "noua" etc)
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline andreiandrei53

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 533
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #59 : Ianuarie 18, 2013, 09:49:51 pm »
Am reusit sa imi dau seama de diferentele intre carterul tip nou si carterul de tip vechi. Cel tip vechi are pe palierul central, cei 2 rulmenti cu segment pe inelul exterior - cel de tip nou nu mai are rulmentii cu segmenti, rulmentii sunt cu inelul exterior clasic. O a doua diferenta o reprezinta piesa de pe mijlocul arborelui, un fel de simering din cate imi dau eu seama, care are acelasi diametru ca si rulmentii vecini iar pe tipul nou prezinta un boltz care se infige in carter ca sa nu ii permita sa se plimbe (tipul vechi nu are acel boltz si inelul este din 2 semicercuri de natura plastica prinse cu o siguranta circulara de otel), dar ce nu imi este inca clar este daca etansarile de pe unul merg si pe celalalt, respectiv daca pot alege sa pun in spatele volantei si in spatele fuliei de la aprindere fie etansare cu simering de cauciuc, fie etansare cu bucsa segmentata indiferent de tipul carterului.

Stie cineva sa raspunda la aceasta intrebare?
Andrei